woensdag 14 januari 2015

Voorjaars Sieraden






Hi!!!

Elke keer wanneer de postbode voor de deur staat voelt het als mijn verjaardag!!!
Een hele doos met de nieuwste collectie sieraden van groothandel Yehwang te Amsterdam wordt elk seizoen bij me bezorgd.
Deze mag ik gebruiken voor fotoshoots en styling-opdrachten en uiteraard draag ik ze ook geregeld zelf.

Yehwang sieraden zijn fashionable en vooral goed betaalbaar en geven een saaie outfit toch net dat extra's.

Deze zomer lijkt de pastel trend verder te gaan en we zien deze dan ook terug in de collectie.




De oorbellen in barokstijl staan mooi op een simpele en strakke outfit.


Ook voor de Ibiza look/bohemien liefhebbers is er genoeg verkrijgbaar. Veertjes, kraaltjes en kleurtjes in overvloed.


                                          Deze statementketting maakt je outfit af.

                                           


                      Bekijk zelf de nieuwste collectie online: www.yehwang.com


                                        
                                Keep you posted!!! X


Follow me! 
Instagram: Doom1983




Geen opmerkingen:

Een reactie posten