zondag 11 januari 2015

Get the Look!!!



Hi!!!

Welkom bij mijn eerste blog!!!
Voor de shoot van mijn eigen t-shirtlabel OTOTW gebruikten fotograaf Sem Shayne en ik Tara Koppers als model. 
Ze is niet alleen prachtig en professioneel, maar ook haar karakter is mooi en dit zie je duidelijk terug in haar foto's.



-Om een egale huid te realiseren heb ik gebruik gemaakt van een semi/transparante foundation 
(face&body foundation, MAC Costmetics).

 -Op het bewegende ooglid en in de arcadeboog is een bronskleurige oogschaduw aangebracht          (A13 Tempting, MAC Cosmetics)

-Onder de wenkbrauw en in de ooghoeken breng ik een lichtere kleur aan om de ogen een frisse, open blik te geven.

-Om haar ogen er extra uit te laten knallen, gebruik ik niet alleen op het oog een Kohl potlood, maar ook binnenin haar oog. 

-De ogen zet ik extra aan met mascara (Le Volume Noir, Chanel).

-Omdat ik houd van een verzorgde naturel look, kies ik voor een pink/nude lip (Caresse 03, lovely Rose,loreal).



-Om de look af te maken accentueer ik de jukbeenderen met een shaping powder (Make-up studio)

-Ik gebruik geen blush om zo een koelere look te krijgen.




Keep you posted!! x


Foto: Sem Shayne
Model: Tara Koppers

Follow me: Instagram Doom1983





Geen opmerkingen:

Een reactie posten